שמירה על ריפוד נקי

מכונה לניקוי ריפודים – לשמירה על ריפוד נקי

מבין פריטי הריהוט האהובים ביותר על-ידי בני אדם הוא כורסאות וספות. בוודאי שקוראי מאמר זה יתקשו למצוא חוויה מפנקת יותר מהשקיעה לתוך כורסה נעימה ורכה בסופו של יום עבור ארוך ומתיש, או להימרח על ספה יפת מראה עם חברים טובים. כורסאות וספות מאפשרות לנו את התחושה החמימה, הנעימה והמחבקת ובה בעת משמשות גם כפריט עיצובי יפה ונעים מראה.
ניתן כיום לאתר כורסאות וספות מסוגים שונים, הנבדלים אלו מאלו בעיקר על-פי סוג הריפוד. ריפוד הספה קובע מראה ותחושה שהיא מעניקה למשתמש. אפשר למצוא גם ספות עם ריפודים דמויי עור או ריפודי בד שונים, כגון קטיפה, קורדרוי וכו'.

בעיה עיקרית בתחזוקת כורסאות וספות היא שמירה על ריפוד נקי. בדומה לכל אבזר עיצובי המשמש באופן יומיומי, גם ריפודים שונים צוברים לכלוך במהירות שניתן לכנותה "מטאורית". כתמי מזון, אבק ועוד – אלו פוגעים במראה הכללי ודורשים ניקוי מקצועי. לצורך כך, יוצרה מכונה לניקוי ריפודים שתוכננה במיוחד על-מנת לבצע ניקוי מושלם של סוגי ריפוד שונים, זאת ללא פגיעה בריפוד ובאיכותו.

ניקוי ריפודים – סוגים שונים של מכונות

נציין כי כל סוג של ריפוד דורש סוג אחר של ניקוי. סוגי בדים מסוימים נוטים להתכווץ במגע עם נוזלים ועל כן יש להסתייע במכונה עדינה יותר. יש לבצע ניקוי יסודי אמנם של הספה, אך ללא פגיעה בריפוד, שכן המטרה היא להשיב את מצב הספה למצב הדומה מה שיותר ליום בו נרכשה לראשונה – ביד ראשונה. לפיכך, כאשר אתם בוחרים מכונה לניקוי ריפוד, יש לבצע זאת בזהירות ובאחריות, תוך הבנה מלאה של סוג הריפוד אליו המכונה מיועדת, לרבות חסרונות ויתרונות.

מכונה לניקוי ריפודים – האם עדיפה על ניקוי רגיל?

לא מעטים חושבים בטעות כי מיותר להשתמש במכונות לניקוי ריפוד, מאחר שאפשר לנקות ולקרצף ריפודים עצמאית, בסיוע חומרי ניקוי שונים. מדוע זו טעות לחשוב כך? מאחר ששימוש לקוי בחומרי ניקוי עשוי לפגוע בריפודים באופן בלתי הפיך ולהרוס כך את הספה כולה. על כן מומלץ תמיד להסתייע במכונת ניקוי ריפודים, שתשמור על איכות הספות והריפודים.

 

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן