שואב אבק רטוב

שואב אבק תעשייתי 3 מנועים דגם CB-90

שואב אבק רטוב – למה הוא טוב?

שואב אבק רטוב לרכב הוא שואב אבק יבש עם אופציה לשאיבת שאריות של נוזלים. הוא מכשיר מצוין, איכותי ובטיחותי, לשאיבת אבק מרכבים, ממבני תעשייה, מבתים, מאלמות ספורט מקום שבו קיימים צורך ודרישה לשאיבת אבק. החברה שלנו מספקת שואבים חדשים ושואבים מיד שנייה, תיקונים בשטח או במעבדה, אספקת שואב חלופי במקרים שבהם לא ניתן להשמיש את השואב בתוך זמן סביר. לקוחות רבים נהנים זה מכבר מהמוצרים של החברה בכלל ומשואבי האבק המסופקים להם לאחר אפיון והגדרת המבנה או הרכב והתאמת גודל השואב, עצמתו והתפוקה, לדרישות הלקוח.

אביזרים לשואב האבק

שואב אבק רטוב מאפשר אפוא ניקוי רטיבויות הודות למכונה עצמה לאביזרים הנלווים אליה ובהם, בין השאר: צינור שאיבה גמיש וחזק בקוטר של 40 מ"מ, מצוף להגנה בעת שאיבת נוזלים, מברשות שונת עם קצה לריפודים, ציבור ישר עם מחבר ארוך, מגב  ייעודי המהווה חלק בלתי נפרד משואב אבק תעשייתי ועוד.

קבלת מוצר ושירות מאותה חברה מקנים תחושה של ביטחון עבור הלקוחות היודעים כי יש להם על מי לסמוך. תודעת ומסורת שירות מפותחת, אחריות ומחויבות בלתי מסויגת כלפי הלקוחות, הבאות לידי ביטוי הן באחריות על העבודה והן בנגישות ובזמינות למתן מענה לכל בעיה, פתרון לכל תקלה, והשקעת כל מאמץ אשרי וכל משאב נדרש על מנת להשביע את רצון הלקוחות וכדי להצדיק את האמון ואת הבחירה שלהם בחברה, אשר זה מכבר הפכה לשם דבר בתחום ייבוא ושיווק של מכונות שטיפה וניקוי של היצרניות הטובות בעולם והמובילות בתחום זה ( אלרז  היא היבואנית הבלעדית של מותגים מובילים) למגזר העסקי, הפרטי והתעשייתי.

אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת מידע, ייעוץ, טיפים, הצעת מחיר ולהתוודע אל מוצריה ושירותיה של חברה, אשר הלקוחות – אתם! – הם הנכס החשוב והיקר ביותר שלה.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן