שואב אבק לרכב לניקיון יסודי

שואב-אבק-CB-80-פרונט

למרות התפתחות התחבורה הציבורת בישראל, רבים מאיתנו מעדיפים לנסוע לפגישות עבודה או לטיולים עם חברים ברכב הפרטי שלנו. נסיעה ברכב נקי ומסודר הופכת את הנסיעה לנעימה יותר, רכב אשר נוקה באמעות שואב אבק מהווה ערובה לנסיעה  ללא צורך בהתעסקות בעבודת הניקיון תוך אפשרות להינות מהנוף כתוצאה מניקיונו של הרכב.

שואב אבק תעשייתי לרכב הינו שואב אשר מטרתו לנקות את הרכב באופן יסודי. הנ"ל מסיר את הלכלוך שהצטבר ברכב במהירות וביעילות. אבק נחשב לאחד המפגעים התברואתיים הנסתרים מהעין. ההערכה היא כי אבק יוצר את זיהום האוויר הגדול ביותר בעולם הגורם מדי שנה למוות של רבים. גם ברכב אנחנו חשופים להשפעתו של האבק כאשר הוא פולש לתוך מנגנונים של מכשירים עדינים ויוצר בעיות בנשימה וכן לכלוך רב. על כן שאיבת אבק על ידי שואב מקצועי נחשבת למשמעותית עבור הנהגים.

כיצד יש לבצע שאיבת אבק אפקטיבית ברכב

במטרה לאפשר נסיעה נעימה ובטוחה יש לבצע שאיבת אבק אפקטיבית המתאפשרת הודות להסרה של הפילטר משואב האבק וכך מתאפשר לשאוב את שארית המים למיכל השואב. במקרה של שואב אבק לרכב, מדובר בשואב ידני הפועל באמצעות שאיבה ישירה, הוא שואב את האבק תוך יניקה של האוויר המלוכלך לתוכו, מעביר אותו דרך מסננים ולאחר מכן פולט אותו חזרה החוצה כאשר הוא נקי מאבק. בשל היותו פועל בשיטה ישירה, שואב אבק לרכב דורש תחזוקה מינימלית הכולל טורבינת יניקה חזקה במיוחד ומערכת סינון חדישה וכך אין צורך בשקית לאיסוף הלכלוך אודות למערכת ניעור עצמי המאפשרת עבודה באופן רצוף.

נוסף על כך, שואב האבק הינו שואב אלחוטי אשר באמצעות טעינה חשמלית יכול לפעול במשך תקופה ממושכת תוך ביצוע ניקיון יסודי ברכב. שודד אבק איכותי יתמודד בקלות יתרה עם הלכלוך אשר מצא את דרכו לשטיחים ולמושבים.

על מנת להינות מפעולתו של שואב האבק לרכב לאורך זמן, יש לדאוג לקבלת אחריות מטעם החברה. חברות המציעות שואב אבק לרכב נוהגות לספק אחריות בין שנה לשלוש שנים.

שואב אבק תעשייתי – פתרון מעולה לניקיון הרכב!

שואב אבק לרכב הינו פתרון מצויין המבטיח, ניקיון יסודי לרכב. לאחר הטעינה יש ללחוץ על כפתור ההפעלה ולהתחיל בשאיבה ותוך זמן קצר מובטח לכם רכב נקי מלכלוך ואבק. במטרה להינות מניקיון יסודי חשוב לרכוש את השואב  מחברה מקצועית אשר מהווה דוגמא לקהל הלקוחות ותאפשר להינות משואב אבק מתאים לרכבכם תוך תפעול באופן בו יפיק את מיצוי הפוטנציאל הטמון בו. רכיש שואב מחברה שאינה מוכרת ואיכותית תפגע במהלך הניקיון ולא ניתן יהי להשלים את הפעולה. חברת אלרז הינה חברה מקצועית עם למעלה מ 10 שנות ניסיון בתחום ומציעה שירות אדיב ומקצועי לקהל לקוחותיה, הנ" מציעים מגוון רחב של דגמים איכותיים שמאפשרים ניקיון יסודי לרכב.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן