קיטור מים וכתמים קשים

הלכלוך יכול להשפיע בצורה משמעותית על העסק. מעטים יודעים זאת, אך חנות מלוכלכת תמכור פחות מוצרים מחנות ששומרת על הניקיון. כמו כן, גם העובדים בחברה מעוניינים לעבוד בסביבה נקייה. במאמר זה נדבר על קיטור מים ונסביר כיצד הוא יכול לעזור להוריד כתמים קשים במיוחד.

איזה מכשיר מתאים לעסק שלי?

אין זה סוד כי כולנו אוהבים להימצא בסביבה נקייה. זו הסיבה לכך שרובנו עושים ימי ניקיון קבועים (יום שישי, מישהו?) בבית. עסק, לעומת זאת, אינו יכול לאפשר לעצמו לבצע ניקיונות פעם בשבוע וזקוק לתדירות הרבה יותר גבוהה החל מלפחות פעם אחת ביום עד למספר פעמיים ביום.

הכל, כמובן תלוי בסוג העסק. לדוגמה, אם מדובר על משרד עורכי דין קטן שרק מתחיל את פעילותו ועדיין לא מגיעים אליו הרבה לקוחות. משרד זה יכול לאפשר לעצמו לנקות את הרצפה פעם ביומיים ואפילו פעם בשלושה ימים משום שאין סיבה לכך שהרצפה תתלכלך בצורה מהירה. לעומת זאת, חנות גדולה, אליה מגיעים מאות ואף אלפי לקוחות מדי יום, לא יכולה לאפשר ניקיון בתדירות כזו נמוכה, משום שאם ינקו את הרצפה פעם בשלושה ימים, החנות תראה כל הזמן מטונפת, מה שישפיע אופן מיידי על המכירות בחנות. זכרו כי אף לקוח לא ירצה לרכוש מוצרים בחנות שלא שומרת על הניקיון.

כאן, לעזרתנו מגיע קיטור מים. זהו מכשיר המאפשר לשמור על הניקיון בקלות ולהוריד גם את הכתמים הקשים ביותר. בין אם מדובר על מפעל שעובדים בו באופן קבוע עם חומרים שונים הנוטים ללכלך את הרצפה בתקיפות או בין אם מדובר על אולם אירועים או חנות "סופר" רגילה שנשפך בה שמן או חומר כלשהו שאינו נשטף בקלות.

לחצו כאן לפרטים על מכונת שטיפה

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן