נקודות לבדיקה לפני רכישה של מכונת ניקיון

טרם אתם רוכשים מכונת שטיפה לעסק, ישנן נקודות ספורות שצריך לבדוק כל-מנת לוודא שאנו רוכשים את מכשיר השטיפה המתאים ביותר.

  1. ישנו בשוק כיום מגוון מעניין של מכונות שטיפה, שביניהן ניתן למצוא מכונת שטיפה בלחץ קיטור ומים ומכונת שטיפה בלחץ מים קרים. כל מכונת שטיפה מחזיקה בחסרונות וחזקות, ואת סוגי הלכלוך המסוימים שהיא מתמחית בניקוין. למשל, עבור רצפה שומנית כמו זו שבמוסך מכוניות, רצוי לרכוש מכונת שטיפה המנקה מרצפות באמצעות קיטור. רצפה בלא שומנים, בדומה לאולם תצוגה, רצוי לנקות עם מכונת שטיפה במים קרים.
  2. בדקו האם גודל המכונה מתאים למשטח העבודה שלכם; אם אתם מעוניינים בניקוי אולם התצוגה, רכשהו מכונת שטיפה עוצמתית אך במידות קטנות. תוכלו להסתובב עם המכונה ולנקות בין המוצרים והדוכנים.
  3. הפעלת המוצר מבוצעת לרוב על ידי מישהו שהוא לא הרוכש; צריך לוודא כי מי שיפעיל את המכונה יהיה מספיק חכם כדי להבין את ההוראות, או לכל הפחות, לדאוג שהוראות הפעלת המכשיר תהינה ברורות דיין. וודאו כי ההפעלה קלה ודאגו להביא נציג מטעם החברה שיסביר לכל הנפשות הפועלות בנוגע לעבודה עם המכונה וניצולה על הצד הטוב ביותר.

טרם רכישת המכונה, יד לוודא שישנו גוף המעניק שירות למכונה; איננו מעוניינים להגיע למצב בו המכונה מקולקלת ואנו תקועים ללא שירות. וודאו שהשירות שתקבל כולל הובלה מבית הלקוח (או המשרד) אל המעבדה, ובחזרה – ואת זמינותו של שירות זה. וודאו שאתם זכאים למכונת שטיפה חלופית בעת שהמכונה שלכם בתיקון.

  1. יש תמיד להשוות מחירים טרם קניית כל מוצר שהוא, כולל מכונת שטיפת רצפות. לא בכל מקרה המחיר הזול ביותר יהיה גם המוצר הטוב ביותר; זכרו לשכלל את כל הרכיבים בתהליך הרכישה (שירות, מחיר, זמינות כו') וזכרו להקשיב גם לרגש – כשם שאתם מקשיבים למוחכם הקודח.

רכישה של מכונת שטיפה לבית או לעסק אינה סיפור מסובך כפי שאנו אוהבים לספר לעצמנו. כל שתוכלו לעשות הוא להגיע לחנות, לשאול את השאלות הנכונות, להקשיב לתשובות ולדברים אחרים שנאמרים לכם ולוודא שהכל ברור וכי לא נותרים קצוות פתוחים – באופן שיאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן