ניקוי רצפה אחרי שיפוץ

עזבתם את הבית שלכם לכמה ימים בשביל לשפץ, נתתם את האחריות של הבית על הקבלן, סבלתם בשקט את הרעש והאבק ועכשיו כשחזרתם לבית לאחר השיפוץ אתם תקועים עם ערימות של לכלוך על הרצפה, כזה שמגב וספונג'ה לא יסירו. ראשית כל, אבק זה יכול להביא אתכם למצב של קוצר נשימה, לכן חשוב לנקות אותו במהירות האפשרית. שנית כל, על הרצפה מן הסתם (וכמובן לא בכוונה) נשארו מעט שאריות של טיט, מלט וצבע, על מנת לנקות את כל הלכלוך הזה אנחנו נספק לכם כמה רעיונות שיסייעו לכם במטלת ניקוי רצפה אחרי שיפוץ.

ניקוי רצפה אחרי שיפוץ – דגשים חשובים 

בחרו חומרים איכותיים לניקוי

אחת הטעויות היותר נפוצו בקרב אנשים הוא בחירה לא נכונה של חומרי הניקיון בו הם משתמשים. הן מתוך שיקולים כספיים והן מתוך אי הבנה לגבי כל חומר ניקוי, חשוב לדעת שבחירה לא נכונה בחומרי ניקיון יכולה לפגוע בריצוף או ברהיט. עדיף להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות חומר איכותי שמתאים לסוג הריצוף או הרהיט שאתם מנקים.

עשו פוליש לרצפות לאחר השיפוץ

ישנה עוד דרך מעולה בה אתם יכולים לנקות את הבית, והיא מכונת פוליש! למעשה, זוהי הדרך הטובה ביותר לנקות את מרצפות הבית שלכם, ישנם מוצרי ניקיון שיכולים לעשות את העבודה של מכונת הפוליש, אך אלה ידרשו מכם לשבת שעות על הברכיים ולהתחיל לשפשף את הרצפה. אם אין לכם את הכוח והזמן לנקות בעצמכם, אתם יכולים להשכיר מכונת פוליש מחברה שמספקת מכונות שטיפה. ניקיון עם מכונת פוליש יגרום למרצפות הבית שלכם להיראות כחדשות!

אלרז מכונות שטיפה מתקדמות בע"מ

אנחנו בחברת אלרז מתמחים בייבוא ושיווק של מכונות שטיפה כבר למעלה מ 25 שנה! יש לנו את כל מכונות השטיפה המתקדמות שניתן למצוא לניקוי רצפה אחרי שיפוץ כגון: מכונות שטיפה לרצפה, מכונות פוליש, שואבי אבק תעשייתיים, מכונות שטפה בלחץ מים חמים, מכונות שטיפה בלחץ מים קרים, מכונות שטיפה בלחץ קיטור, גרניקים, מכונות טאטוא, מכונות לניקוי ריפודים, מכונות לניקוי שטיחים ועוד מגוון רחב של מכונות מקצועיות במחירים מעולים עם אחריות מלאה על כל מכונה ומכונה.

רוצים לראות את הקטלוג? לחצו כאן להסבר על מכונות שטיפה

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן