מכונת שטיפה בלחץ ניידת

שימוש במכונות שטיפה הוא שכיח מאוד כמעט בכל מקום אליו תלכו: פארקים, גני שעשועים, מדרכות, כבישים, קניונים, מרכזים מסחריים ועד ניקיון בנייני מבוגרים, הכניסה לבניין ולעתים אפילו בבתים פרטיים מזמינים שירות ניקיון למכונת שטיפה בלחץ מים או אפילו רוכשים מכונת שטיפה בלחץ ניידת כזו בתקציב מוזל לצרכים ביתיים. למכונה זו יתרונות רבים ומרבית בעלי העסקים, אנשים פרטיים ואפילו עיריות מעדיפות לעשות שימוש במכונות אלו.

מה ההבדל בין מכונת שטיפה בלחץ ניידת למכונת שטיפה אחרת?

מכונות שטיפה בלחץ ניידות יכולות להגיע בגדלים שונים לצרכי שימוש שונים. לכן הן מתאימות גם לאנשים פרטיים לבית ולגינה וגם לשימוש תעשייתי ואזורים פתוחים וגדולים. ההבדל הגדולות בין מכונת שטיפה בלחץ ניידת למכונת שטיפה בלחץ רגילה היא כמובן הניידות (הבנתם את זה מהשם של המכונה נכון? 🙂 )

מכונה ניידת לא מצריכה חיבור לחשמל או חיבור ישיר לצינור מים ולכן אינה מוגבלת בתנועה. ישנן מכונות קטנות ידניות שניתן לשאת בקלות ממקום למקום וישנן מכונות גדולות יותר עם גלגלים ואפילו מכונות תעשייתיות ממונעות עם גלגלים המכסות במהירות שטחים גדולים.

בדקנו ומצאנו – מכונת שטיפה ניידת הרבה יותר שימושית

אנשים רבים הודו שמכונת השטיפה הניידת הרבה יותר שימושית עבורם הינה רק חלק מהדוגמאות:

  • דורית מהדרום: "אני ובעלי אוהבים לצאת בסוף שבוע לטיול בטבע עם הג'יפ שלנו. הבעיה היא שבכל פעם שאנו יוצאים לשטח הג'יפ מתמלא בבוץ' ולכלוך שקשה מאוד להיפתר ממנו אחרי שהוא מתייבש וגם זה לא נראה טוב שהרכב מלוכלך. רכשנו מכונת שטיפה בלחץ ניידת ובכל פעם שאנו חוזרים הביתה מהטיול – 2-3 דקות של ניקיון בשטיפה בלחץ מים עם המכונה פותר לנו את הבעיה."
  • יורם מנהל התחזוקה של בית ספר במרכז: "בבית הספר שטחים רבים שצריך לנקות ולא תמיד אפשר לעשות זאת על ידי מכונה שמתחברת לצינור מים או לחשמל כי לא בכל שטח בית הספר יש נקודות כאלה. מכונת שטיפה ניידת פתרה לי את הבעיה ומאפשרת לנו לנקות גם שטחים שלא היה ניתן להגיע אליהם אלמלא המכונה הייתה ניידת ללא הגבלות.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן