מכונת שטיפה בלחץ מומלצת

ניקיון מרצפות ומשטחים קשים היא לא משימה פשוטה. צינור עם לחץ מים רגיל או שפיכה של מים מדלי וניקיון רגיל לא תמיד יעשו את העבודה. לעתים גם חומרים כימיים לא יעשו את העבודה מספיק טוב וישנם גם הרבה אנשים שלא מעוניינים להשתמש בחומרים כימיים. יתרה מכך בשטחים גדולים כמו מדרכות, כבישים ומתחמי ריצוף גדולים – אי אפשר פשוט לשפוך חומרי ניקיון בכל פינה. מפאת כל מה שנאמר כאן – הפתרון הטוב ביותר בתעשייה לצרכי ניקיון משטחים אלה ואחרים יהיה באמצעות מכונת שטיפה בלחץ מומלצת.

מהי מכונת שטיפה בלחץ מים?

מכונת שטיפה בלחץ מים היא מכונה הכוללת מיכל, מנוע, ידית ואלמנטים נוספים כאשר הידית מזריקה לחץ מים בעוצמה חזקה מאוד על המשטח ויכולה בעזרת לחץ זה להסיר חומרים וכתמים קשים, לנקות סדקים ואזורים שקשה להגיע אליהם ואף לנקות כתמי שמן עיקשים, מסטיקים דבוקים ועוד. ישנן מכונות מגדלים, עוצמות וסוגים שונים וכן מכונות המזריקות מים קרים או מים חמים.

מים חמים או קרים?

ישנן מכונות שטיפה בלחץ מים קרים ואחרים עם מים חמים. כמובן שהמים החמים הם מאוד חמים ולכן צריך לעבור הדרכת בטיחות קצרה כדי לעבוד עם מכונות אלו אולם הן יתאימו יותר לניקיון של כתמים עיקשים יותר. גם בעת השימוש בכל מכונת שטיפה בלחץ מים חשוב לעבוד בצורה בטוחה מבחינת אנשים הסובבים אותנו, רהיטים, ציוד ועוד, לבטח כאשר מדובר במים רותחים.

מכונה רגילה או ניידת?

אחד היתרונות של מכונות שטיפה בלחץ מים היא שיש גם מכונות ניידות וגם מכונות רגילות. מי שמעדיף שיהיה לו חיבור לחשמל ו/או לכבל מים יוכל ליהנות מעבודה רציפה עם המכונה שלא תלויה במצבר מוגבל בזמן או בכמות המים במיכל. לעומת זאת, ישנם מקומות שאין בהם גישה לחיבור חשמלי או לנקודת מים ולכן עדיף שימוש במכונה ניידת.

היכן קונים?

באתר אלרז מכונות ניקוי תוכלו למצוא מגוון רחב של מכונות שטיפה בלחץ מים. מכונת שטיפה בלחץ מומלצת תהיה מכונה שתתאים לצרכים שלכם, לגודל השטח שאתם רוצים לנקות ולסוג הלכלוך שאתם רוצים לנקות.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן