מטאטא מכני לשימושים מגוונים בבית, במחסן ועוד

מה ההבדל בין פוליש קריסטל לפוליש ווקס?

מטאטא מכני לשימושים מגוונים – כמו שאמא פולנייה דואגת לומר לנו להוריד את הנעליים בכניסה לביתנו, במילים אחרות היא אומרת תשמרו על סביבת המחיה שלכם נקייה ושטופה מחיידקים, קרדיט האבק ועוד.. בין אם מדובר על חצר הבית, המחסן שלנו, או מקום גדול ורחב בסביבת העבודה שלנו, אם מגרש החניה או המחסן, אם בקניון וכו. שימו לב שלעיתים בכדי לנקות מקומות שיהיה קשה לשטוף אותם עם מכונת שטיפה לרצפה נהיה מוכרחים לעשות שימוש במטאטאים מכניים או לקחת את השירות של חברת ניקיון.

מה השימושים של מטאטא מכני?

מה הם השימושים אותם יכול לשמש מטאטא מכני עם חברת ניקיון? ובכן מטאטא מכני מיועד אם לומר "בצורה קרה" כנראה כמעט לכל שימוש, בכל תוואי שטח, בכל עונה…ולכן חברת ניקיון מקצועית וטובה עושה שימוש במטאטא (על כך נסביר בהמשך). אך לרוב מטאטאים מכניים משמשים לטאטוא אזורים נרחבים כמו: מדרכות, חניונים (ללא עליות גדולות) מחסנים וכל תוואי שטח שכולל בעיקר שטח חיצוני כמו מושב, אורווה של סוסים, רפתות ועוד. מטאטא מכני הנו פתרון אידיאלי למכונות פותחים בהם נדרש ניקוי יסודי מאוד, שימו לב שעם מכונה זו לא ניתן לעשות שימוש במים/בוץ, ישנם מעטים מהמטאטאים שכן ניתן להבריש או לשאוב איתם מים אך זה מיותר לציין שמטאטא כזה יקר מאוד ביחס למטאטא מכני רגיל. כמובן שבאם אין פתרון למים ניתן לשטוף עם מכונת לשטיפת רצפות,ורק לאחר מכן כשנקי ושטוף ובעיקר ייבש ניתן יהיה לעבור עם מטאטא מכני ומפעיל הולך. בכל מטאטא מורכב כ 2 מברשות (לפעמים יותר) המותאמות למשטח ומתאימות לפינות ולמרכז המטאטא, עם יכולת להורדת מברשת למטה ולמעלה ע"פ תוואי השטח ולמקרה והמברשת עומדת להיגמר. לכל מטאטא יש מיכל איסוף, והמטאטאים באים עם גדלי מיכל שונים ממטאטא למטאטא. אל המיכל מתרכז לכלוך, עלים או אבק אשר נאסף על ידי המברשת. לאחר סיום העבודה יש צורך לשטוף את המיכל ולשים לייבוש תחת השמש או באזור מאוורר לצורך שמירת המטאטא לאורך זמן.

מטאטא מכני מתאים לעסק הקטן, הבינוני ועד הגדול ביותר

מטאטא מכני הוא פתרון אידיאלי לחברות ניקיון לדברים הבאים,

  • כפתרון לניקוי מכני ללא שימוש במכונה לשטיפת רצפה או למכונת שטיפה בלחץ מים
  • כשיש עלים בסביבה
  • כשאין כוח לטאטא במתחמים רחבים
  • כשיש לנו גשם, או נתקלנו ביום שמש חזקה
  • משטחים שהנם דמוי אספלט כמו שרואים במטבחים
  • במשטחים שמשתנים מבחינת הגבהים
  • לאספלט
  • אדיאלי ואקולוגי, מטאטא איכותי לסביבה

אם אתם מעוניינים לקבל סביבה ירוקה ונקייה, אז חברות ניקיון יודעות לעבוד עם מטאטא מכני בצורה מקצועית וכמו כן תתאים לכם את הניקוי בדיוק ככפפה ליד, כנעל לרגל, כקסדה לראש (להמשיך או שהבנתם?) מטאטא מכני בכל כמעט לכל המצבים ללא מגבלות של דלק, הוצאות מיותרות ועוד. המטאטאים המכניים שנעשים היום הם חזקים ביותר ובנויים בטכנולוגיות חסרות תקדים ומתקדמות ביותר, עם חומרים משובחים ואיכותיים, אשר נועדו לתת ללקוח מענה למוצר אידיאלי שישרת בעיקר את הצרכים שלו.

הגודל (של המטאטא) כן קובע!

בטח אתם שואלים את עצמכם, איזה גודל לבחור? מה המשמעות של הגודל או האם הגודל באמת קובע? (אז סוף סוף תקבלו תשובה אמיתית לשאלה, אם במטאטא עסקינן). ישנם מטאטאים מכניים בצורות ובגדלים שונים, המגא גדולים (מטאטאים המיועדים לשימו תעשייתי וטאטוא כביש), הרחבים (מטאטא מיועד לשימו במושבים וקיבוצים), וקטנים לשימוש הבייתי, בחצר הבית, במוסך, ברחבת הקניון, בין אם מדובר בכביש (כפי שציינתי קודם לכן), במחסן, במגרש חניה, חניון עירוני ועוד.

במשק התעשייתי כיום ניתן להשיג כמעט את מרבית המוצרים, המכונות והאביזרים הנלווים אך החכמה היא לבחור את חברת ניקיון הטובה והמקצועית ביותר שתיתן לך מענה מקצועי כשיהיה צריך, מבחן האמת של המכונה הוא לא במכונה, במחירה האטרקטיבי או בפרצוף היפה של איש המכירות, אלא נמדדת באיכות של הניקיון אותו תצטרך לקבל לאחר הרכישה, כי שירות שירות שירות זו לא מילה גסה. כשנתקעים באמצע יום עבודה ללא מטאטא מכני אליו הורגלת לעבוד יום יום אתה בבעיה, בחברת אלרז יש את כל הפתרונות, היכולת לתת מענה מהיר ואדיב לצרכים המיידיים שלך. השירות של אלרז ניתן בכל הארץ, תמיכה, תיקונים, מכירה ופתרונות ניקוי מתקדמות לכל שתדרוש.

זהו, כי מכיום אתם לא קונים חתול בשק!

הזמינו עוד היום ובחינם, בהתראה מראש הדגמת מטאטא מכני להתרשמות, התקשרו, תנו לנו את מירב המידע אותו אנו צריכים בכדי להבין את הצרכים שלכם וניפגש לקפה עם נציג החברה. חשוב שנראה את המקום שאנו צריכים לנקות, להבין כמה מטר רבוע צריך לטאטא וכך נהיה חכמים יותר להבנת הצרכים שלך.

בטח אתם תוהים, למה לא לעשות שימוש במטאטא הרגיל והמסורתי? התשובה יותר פשוטה ממה שחשבתם, כישנו הצורך לטאטא עם מטאטא רגיל ברוב המקרים אנו מעבירים את הלכלוך מנקודה A לנקודה B, ברוב המקרים גם כנראה שנעלה אבק רב לאוויר הפתוח ולאחר מכן יצטבר על הרצפה וחוזר חלילה ייהפך לחול אותו ניסיתם מתחילת הדרך לטאטא. בניגוד אל מטאטא רגיל מטאטא מכני אוסף לכלוך למיכל אשפה בעזרת כל המברשות הקיימות (בדרך כלל 2 מברשות, אחת צידית והשניה באמצע המכשיר) וכמו כן באופן משמעותי מכונה מכנית חוסכת בהמון זמן בעבודת הניקוי.

שימו לב: אם אין לכם את הניסיון לעבודה עם המכונה, מומלץ מאוד לקחת חברת ניקיון מקצועית אשר תספק לכם את השירות ורק לאחר מכן במידה ואהבתם את התוצאות אתם מוזמנים לרכוש את המכונה, אנחנו כאן בשבילכם.

לחצו כאן למידע נוסף על מכונות שטיפה בלחץ מים

Save

Save

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן