מדריך למכונות שטיפה

בכל פעם שהיננו שומעים על ציוד מקצועי כלשהו, רובנו חושבים כי מדובר על מכשירים מיוחדים שצריך הכשרה של חודשים ואף שנים על מנת ללמוד לתפעל אותם. במציאות, ברוב המקרים הדבר אינו נכון בעליל, כך לפחות לגבי מכונות שטיפה. על מנת ללמוד להשתמש בהם תצטרכו להשקיע בסך הכל כמה שעות מזמנכם.

ישנם מספר דברים שכדאי לזכור לפני שמתחילים לעבוד עם מכונת שטיפה

ישנם מספר דברים שחשוב לזכור לפני שאתם מתחילים לעבוד עם מכונות שטיפה והם – כללי בטיחות, בדיקה של תקינות הציוד לפני תחילת העבודה, עבודה נכונה עם המכשיר. ברגע שאתם יודעים לעבוד בצורה נכונה עם המכשיר ושומרים על כללי הבטיחות, אתם יכולים להיות בטוחים שהרצפה בעסק או הבית שלכם תהיה תמיד נוצצת ונקייה.

צורת עבודה נכונה

על מנת לעבוד בצורה נכונה עם מכונות שטיפה, חשוב לקרוא אלון שמגיע יחד עם המכונה, שם תוכלו לראות הסבר מפורט על איך להפעיל את המכונה, כיצד להגדיר רמות לחץ וכו'. כמו כן, אנו ממליצים לכם לא להתחיל לעבוד עם המכונה באופן עצמאי לפני שיהיה לידכם אדם מנוסה שיוכל להראות לכם לפחות פעם אחת כיצד לעבוד עם מכונת שטיפה לרצפה בצורה נכונה. לאחד הדגמה אחת בלבד, תוכלו כבר להגדיר לחץ מים באופן עצמאי ולהתחיל בניקוי הרצפה בעסק.

כללי בטיחות

כמו שציינו מקודם, בעת שימוש במכונות שטיפה, חשוב לשמור על כללי בטיחות:

בדיקת המכשיר לפני הפעלתו – לפני שאתם מפעילים את המכשיר ומתחילים בתהליך של שטיפת הרצפה, בדקו האם המכונה נראת תקינה מבחינה חיצונית. בדקו שכל הכבלים נמצאים במקום ואף כבל אינו רופף או קרוע, בדקו כי כפתור "הפעל" נראה תקין וכל החלקים של המכונה נראים שלמים.

הגנה בפני מים – בגלל שמדובר על מכשיר חשמלי, קיים תקן בישראל האומר כי אל מכונת השטיפה אמור להיות מחובר תקע אשר מגן על המכשיר בפני נזילות של מים, מה שבתורו מגן עליכם בפני התחשמלות. זכרו לעולם לא להפעיל מכשיר שטיפה ללא תקע זה.

ציוד – אדם שמפעיל את המכונה אמור להרכיב משקפיים שיגנו על העיניים שלו, לשים כפפות ולנעול נעליים אשר מונעים החלקה.

רטיבות – לפני שאתם מפעילים את מכונת השטיפה, חשוב לוודא שהסביבה אינה רטובה. זכרו כי מכונות שטיפה אמורות לעבוד בסביבה יבשה לגמרי ואם אתם מזהים שלולית של מים או רטיבות כלשהי בזמן שהמכונה עמדה ללא פעילות, אל תפעילו את המכונה והזמינו איש מקצוע שידאג לבדוק את תקינותה.

לחצו כאן לפרטים אודות מכונת פוליש

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן