לשמור על ניקיון במרחב הציבורי

מכונות שטיפה בלחץ – לשמור על ניקיון במרחב הציבורי

החברה בת ימינו, במילניום השני, אוהבת לחיות באווירה של ניקיון וסדר. רבים הם האנשים שבוחרים לשמור על ניקיון וסדר בביתם הפרטי. לרוב יהיו אלו אותם אלו שרוצים לשמור על ניקיון גם מחוץ לדירה – בעבודה, באוטובוס וברחובות. יהיו אלו המשליכים את בדלי הסיגריות לפח בלבד, ואת שקיות האשפה – לפח האשפה. לפעמים, מצטברים ברחובות העיר כתמי דלק ושמן, אותם ניתן להסיר על-ידי מכונת שטיפה לרצפה יד שניה או יד ראשונה; לפיכך, עיריות הבוחרות בניקיון וסדר משקיעות כספים רבים בשטיפת הכבישים והמדרכות בלחץ מים על-מנת להסיר מהם שאריות וכתמים, ועל-מנת להשריש לתושבי הערים אווירה של סביבה נקייה.

ניקוי דלקים ושמנים באמצעות מכונת שטיפה בלחץ מים

התופעה ההזויה של ניקוי שאריות, דלקים, שמנים ועוד, מהמדרכות ברחובות ומהכבישים בסיוע מכונות שטיפה בלחץ מים זו תופעה שכיחה למדי בערי ישראל וברחבי העולם, זאת כיוון שמכונת שטיפת רצפות בלחץ מים היא פתרון מעולה להסרת שאריות מסטיק וכתמים קשים מהכבישים והמדרכות. כאמור, החברה בה אנו חיים כיום היא מודעת יותר לניקיון והיגיינה מבימים עברו, ועל כן חשוב להעביר את הניקיון גם בסביבה העירונית בה אנו חיים.

מכונת שטיפה לרצפה בלחץ מים בתוספת משפרי ניקיון עשויה להסיר גם כתמים עקשניים במיוחד מהמדרכה או מהכביש. אנשים רבים ברחבי הארץ משקיעים משאבים בלתי ניתנים לתיאור בהסרת שאריות וכתמים כחלק מתהליך הניקוי. לעיתים מעדיפות בתי העירייה השונים להעניק לקבלנים חיצוניים את משימת הביצוע של שטיפת המדרכות ובכך לחסוך בתחזוקת מכונות ובכוח העבודה היקר.

מלבד ניקוי כבישים ומדרכות, ישנות מכונות שטיפה בלחץ בגרסאות קטנות יותר שמתאימות לסביבה ביתית. אלו מכונות המתאימות לניקוי חדרי מדרגות, מרצפות בבית ורצפות המלוכלכות בכתמים קשים. מכונת שטיפה ביתית שוטפת משטחים בלחץ נמוך יותר מהמכונות השוטפות מדרכות וכבישים ולפיכך מתאימות מלכתחילה לשימוש ביתי. מכונות אלו תהינה כנראה זולות מהמכונות הגדולות יותר, המיועדות לשטיפה של עצמים גדולים.

חלק מאותן החברות המוכרות מכונות שטיפה לרצפה, עוסקות גם במכונות שטיפה בלחץ של מים עבור רכבים. בדרך כלל יוגדר לחץ המים במכונות אלו באופן שימנע פגיעה בשלדת הרכב ובפח.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות מכונות שטיפה.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן