כיצד לבחור שואב אבק

כיום כמעט ולא קיים בית שאין בו שואב אבק. רובנו כבר לא מתארים את החיים שלהם ללא מוצר זה. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם שואבי האבק הפכו להיות יעילים עד למצב בו הם יודעים להפעיל את עצמם בשעה מסוימת ולשאוב את כל הלכלוך בבית ללא התערבות אנושית. במאמר זה נסביר כיצד לבחור שואב אבק תעשייתי ושואב אבק ביתי.

שואב אבק תעשייתי אל מול שואב ביתי

לפני שניתן טיפים לגבי בחירת המוצר, חשוב להבין את ההבדלים בין שואב אבק תעשייתי לשואב בייתי. המוצר הביתי הינו בעל צינורות לא גדולים שמתאים ללכלוך זעיר כגון שיערות, שאריות אוכל וכו'. במצבים בהם נשאב לכלוך שאינו מתאים לצינור כגון בורג או חתיכת זכוכית, השואב יכול להתקלקל. שואב אבק תעשייתי לעומת זאת, יכול לשאוב כמעט כל דבר ומתאים לשימוש במפעלים שעוסקים עם חומרים תעשייתיים כגון זכוכית, ברזל, חול ועוד. כמו כן, גם עוצמת השאיבה של המוצר התעשייתי הינה חזקה יותר.

כיצד לבחור שואב אבק?

בין עם מדובר על שואב אבק תעשייתי או שואב ביתי, חשוב לשמור על כללים ספציפיים בעת בחירת המוצר:

  1. חברה ומוניטין – בשני המקרים חשוב לשים לב ליצרן וחברה שאתם רוכשים ממנה את המוצר. למרבה הצער, לא חסר בשוק חברות שמספקות מוצרים לא איכותיים ועל מנת לרכוש מוצר איכותי שלא יתקלקל אחרי יומיים, חשוב לבדוק את האיכות של החברה והמוצרים שהיא מוכרת. ניתן לעשות זאת באמצעות חיפוש המלצות באינטרנט, תשאול של כל הסביבה הקרובה ובדיקה ברשתות החברתיות.
  2. דגם – ישנו מגוון רחב של דגמים הקיימים בשוק – שואב אבק רובוטי, שואב אבק ידני, שואב אבק עם חיבור אלחוטי לאינטרנט ועוד. על מנת לבחור את המוצר המתאים ביותר עבורכם, כתבו רשימה קצרה הכוללת דרישות בסיסיות מהמוצר. בהצלחה!

לחצו כאן לפרטים אודות מכונת ניקוי שטיחים

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן