חמש עובדות על מכונת שטיפה

בשנים האחרונות ציוד מקצועי הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו – עסקים רבים מרגישים הקלה בכל מה שקשור לתחום הניקיון מאז שהמציאו את מכונות השטיפה. למרבה המזל, גם השימוש בהן הוא מאוד קל ואיתן, הרצפה תמיד תהיה נקייה באופן יסודי. במאמר זה נציג בפניכם 5 עובדות שאולי לא ידעתם על מכונת שטיפה.

מכונת שטיפה וחברת גרניק

ברגע שמדברים על מכונות שטיפה, חלק מהאנשים יקראו למכשירים אלו "גרניק". זאת משום שזוהי אחת החברות הראשונות שנכנסה לשוק הישראלי והתחילה לשווק את המוצר. היום קיימות בשוק הרבה חברות מתחרות שאינן פחות טובות מבחינת האיכות, אך בכל זאת נשארים אנשים שממשיכים לקרוא לכל מכונות השטיפה "גרניק", למרות שמדובר בכלל על יצרנית אחרת.

הדרכה

רבים חושבים כי על מנת להתעסק עם המכונה על העובדים לעבור קורס של מספר חודשים. הנחה זו עוצרת מעסיקים רבים מלרכוש מכונת שטיפה עקב החשש של אי יכולת לעמוד בתקציב ולהכשיר את העובדים לעבוד עם המכונה. עם זאת, המציאות שונה לגמרי וברגע שהינכם רוכשים מכונת שטיפה ממקום מקצועי, החנות דואגת לשלוח אליכם איש מקצוע מיומן שיראה לכם כיצד להפעיל ולעבוד עם המכונה.

שטיפת מכוניות

לרוב, אנשים רוכשים מכונות שטיפה על מנת לשמור על רצפה נקייה בבית ובעסק, אך ניתן להיעזר במכונות אלו על מנת לנקות דברים נוספים. לדוגמה, אתם יכולים להשתמש במכונת שטיפה בלחץ מים על מנת לנקות את הרכב. הכוונה של לחץ מים על איזור מלוכלך, יוריד גם את הכתמים הקשים ביותר.

אז אם רכשתם מכונת שטיפה ואתם עדיין שוטפים את הרכב עם מים ודלי, שדרגו את התהליך.

סביבה יבשה

למרות שמדובר על מכונת שטיפה שעובדת על לחץ מים, חשוב להבין כי סביבת העבודה אמורה דווקא להיות יבשה. כך, לפני שאתם מפעילים את המכונה, חשוב לבדוק שאין נזילות וכל האזור סביב המכשיר יבש לגמרי. אם שמתם לב לשלולית קטנה של מים, אל תפעילו את המכשיר ובאופן מיידי צרו קשר עם בעל מקצוע שיאתר ויטפל בתקלה.

ניקוי בריכות

בנוסף לשטיפת הרצפה ושטיפת רכבים פרטיים, ניתן להשתמש במכונת שטיפה על מנת לנקות את הבריכה. אז אם יש לכם בית פרטי עם גינה ובריכה, ואתם מבצעים את הניקיון באופן ידני או משלמים באופן קבוע לעובד ניקיון, התחילו לבצע את הניקיון בעצמכם באמצעות מכונת שטיפה מקצועית ותראו עד כמה זה יחסוך לכם זמן וכסף.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן