מטאטא כביש – חסכון בזמן ובכסף

מטאטא כביש

את מטאטא הכביש יצא לנו לראות לא מעט פעמים מבלי שידענו שזהו מטאטא כביש. לעיתים הוא נראה כמו כלי רכב מוזר למראה ולעיתים אנו לא בטוחים גם כשאנחנו רואים אותו אם הוא מטאטא או שוטף את הכביש. זהו רכב אשר נוסע על שולי הכביש ואוסף את הפסולת שהצטברה שם, רכב זה מעולה לניקיון של כבישים, משטחי אספלט ומשטחי בטון. במקום להעסיק מספר עובדי ניקיון, מטאטא אחד יכול לבצע עבודה של כמה עובדי ניקיון בבת אחת.

איך בנוי מטאטא כביש?

מטאטא כביש בנוי משתי מברשות גדולות ועגולות, אלה מסתובבות במהירות ואוספות את הלכלוך אליהן ומשם לחלק האחורי של מטאטא הכביש, לאחר מכון בחלק האחורי ישנו שואב אבק גדול והנ"ל אוסף למיכל שלו את כל הלכלוך שהמברשות אוספות, מיכל זה ניתן לפירוק וזאת על מנת להוציא את הלכלוך שנאסף מתוכו ולהכין את מטאטא הכביש לעבודה נוספת של איסוף.

כלי רכב זה יכול לפעול שעות רבות והוא בעל מיכל גדול לאיסוף זבל, הוא מופעל על ידי אדם אחד בלבד שנימצא בתא הנהג ומתפעל אותו.

המטאטא מופעל על ידי מנוע בנזין ישנם מטאטאי כביש שמופעלים גם על ידי מנוע חשמלי.

סוגים של מטאטאי כביש

הסוג הראשון הוא זה שדיברנו עליו בתחילת המאמר, אך ישנו עוד סוג, מטאטא כביש שאינו רכוב, הנ"ל הוא מטאטא שניתן לגרור אותו ממקום למקום, צורת הנראות שלהם היא כמו מכסחות דשא, הם מעולים לשימוש בעסקים קטנים ואפילו לשימוש ביתי.

חשיבותו של מטאטא כביש

לרשויות מקומיות וגם לעיריות, זמן = כסף! תארו לכם שעובדי ניקיון של העירייה \ רשות מקומית היום עוברים לכל אורך הכבישים עם מטאטא ידני והיו אוספים את הזבל, הרי שפעולה זו יכולה לקחת ימים שלמים אם לא שבועות. כאן נכנס לתפקיד מטאטא כביש, באמצעותו ניתן לנקות את כבישי העיר \ הרשות המקומית במהירות וביעילות יתרה, אפילו את האזורים הבעייתיים יותר בכביש. הוא אולי יקר יותר, אך לטווח הארוך ברור לכולם שזוהי הבחירה הנכונה.

אנחנו בחברת "אלרז מכונות שטיפה מתקדמות", מציעים לכם מכונות שטיפה מהמתקדמות שיש לשוק העולמי להציע, אנחנו מייבאים מכונות איכותיות ברמה גבוהה מאיטליה. אם גם אתם מעוניינים ברכישה של ציוד ניקיון לעסק, צרו אתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם:

[contact-form-7 id="13733" title="צור קשר דף מוצר"]

Save

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן