המכונות של היום זה לא מה שהיה פעם

כמה טוב היה אילו היה מישהו ממציא שיטה למיגור האבק אחת ולתמיד, הניקיון שלא מצליח להחזיק מעמד יותר ממספר ימים בגלל האבק החדש המצטבר דורש מאתנו הרבה עקביות ועבודה תמידית בניקיון כל משטח בבית או במשרד ובכלל בכל מקום ביקום.

אז אם בעבר נאלצנו לגרור את השטיח אל המעקה לצורך חבטות נמרצות בו על מנת שהאבק ייאות להיפרד ממנו, הרי שהיום יש לנו את שואבי האבק התעשייתיים וגם השואבים הביתיים העושים עבורנו את העבודה באופן מושלם. שואב האבק הוא ללא ספק המצאה גאונית ביותר כאשר העבודה נעשית בקלות רבה הרבה יותר מאשר בעבר וגם התוצאות הן טובות פי כמה וכמה.

לא מה שהיה פעם

שואב האבק מהדור הקודם לא עשה הרבה יותר מסתם רעש, השואבים המיתולוגיים מהראשונים שיצאו לשוק, הצליחו ללכוד לכל היותר רק את האבק מהשכבה העליונה של השטיח או הריפוד, והשטיח או כל מקום אחר בו בחרו להשתמש בו כמו במסילות החלונות, הקירות וכדומה, לא ממש קבלו את מה שהם באמת היו צריכים. שואבי האבק של היום ובייחוד שואבי אבק תעשייתיים מצליחים לנקות היטב כל משטח מהאבק והלכלוך שדבק בו ובמיוחד שיש את האפשרות לבחור בשואב אבק העובד גם על רטוב וכך ניתן לנקות באופן יסודי ממש ולקבל ניקיון מושלם אף לעין הביקורתית ביותר.

גולשים שהגיעו לעמוד זה התעניינו גם בפרטים אודות מכונות שטיפה בלחץ מים

שואב אבק ביתי – שואב האבק הביתי מסוגל לאסוף ולמגנט אליו את כל האבק שנמצא בבית וזאת ללא טרחה רבה. כך למשל ניתן ללכוד בקלות את קורי העכביש שבחרו להם להשתכן ולטוות את קוריהם בביתנו וזאת ללא טיפוס על סולם. כמו גם אין צורך לאגור הררי סמרטוטים לשם ניגוב האבק שהצטבר בכל מקום בבית. במכשיר אחד פשוט וקל משתלטים על הכול.

שואבי אבק תעשייתיים – שואב האבק התעשייתי יתאים במיוחד לצרכים גדולים ומערכתיים יותר, כמו למכונות או לתעשייה, לבתי קולנוע, עבור חברות לשטיפת רכבים, כמו גם למושבי רכב, לבתי ספר, לגני ילדים ולמעונות יום, למשרדים לבתי עסק ועוד.

דגשים חשובים בעת הבחירה בשואבי האבק התעשייתיים

חשוב מאוד לקחת בחשבון כאשר באים לבחור בשואב האבק את הפרמטרים הבאים:

  • עוצמת השאיבה – ישנם שואבים שונים הפועלים על שיטות שונות והחכמה היא להתאים את השואב הנכון על פי הצורך.
  • סינון – לכל שואב ישנו רמת הסינון שלו וחשוב לשים לב לכך כי זה מה שבעצם משפיע על יעילות העבודה.
  • רעש – ניתן לבחור במכונה שקטה וכדאי לדעת שיש מושג כזה…
  • אחריות – אל תשכחו לבקש אחריות על המכשיר כמו בכל מכשיר חשמלי.

אנחנו באלרז מציעים לכם מגוון רחב של מכונות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם:

[contact-form-7 id="13733" title="צור קשר דף מוצר"]
לחצו כאן לפרטים נוספים על מכונת שטיפה בלחץ יד 2

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן