איך לנקות רצפה ישנה?

הרצפה תתלכלך לאורך השנים, בין אם מדובר בריצוף קרמי, אבנים מיוחדות, כביש או כל ריצוף אחר. אנשים עוברים על הרצפה, שופכים דברים, כתמי שמן יכולים להגיע מכל כיוון, צבעי מאכל, מסטיקים שאנשים זורקים ודורכים עליהם ועוד. כדי לנקות ולחדש רצפה ישנה יש הצורך לעשות שימוש במכונת ניקוי מקצועית ואיכותית. מכונה שכזו תוכלו למצוא באתר של אלרז מכונות ניקוי אולם צריך לעבור הדרכה כיצד להשתמש בה בצורה מקצועית ובטיחותית הן עבור המפעיל וכמובן עבור הסביבה.

מה אתם רוצים לעשות עם הרצפה?

רק לנקות אותה מאבק ולכלוכים עיקשים שהצטברו לאורך השנים? או אולי תרצו להחזיר את הברק לרצפה, להבריקה אותה כמו חדש? לצפות אותה בסילר לאחר הניקיון למראה מבריק ולהגנה על הרצפה? הברקת הרצפה בצורה מושלמת תיעשה על ידי מכונות פוליש מומלצות ומקצועיות. כמובן שברוב המקרים אי אפשר להחזיר את הרצפה למה שהייתה כשהייתה חדשה אולם אפשר לשפר משמעותית את המראה שלה ובהתאם למי שהיא עברה לאורך השנים להעניק לה מראה מהודר, חדש ובהתאם לסוג הרצפה – גם מבריק.

על מה המומחים ממליצים?

  • שימוש בפוליש קריסטל כסוג הניקיון המומלץ ביותר לחידוש וניקוי רצפה ישנה.
  • במידה וצריך להבריק את הרצפה ניתן להשתמש בפוליש יהלום לשיוף הרצפה במידת הצורך וכן לעשות שימוש בסילר או חומר הגנה אחר.
  • ניתן להשתמש גם בחומרי ניקיון טבעיים כמו לימון, חומץ, מי מלח ולעתים גם שטיפה בלחץ מים חמים כדי להסיר כתמים קשים.
  • רצפה של שיש ואבן צריך לנקות באמצעות חומרים מיוחדים ולהישאר מעבודה רשלנית שיכולה להרוס את הריצוף.

מכונות מומלץ מחברת השיווק המובילה בישראל למכונות ניקוי תעשייתיות:

חברת אלרז מייבאת ומשווקת מכונות ניקוי מובילות בתעשייה הישראלית ונחשבת למובילה בתחום זה. אלפי חברות בישראל רכשו מכונות ניקוי מבית אלרז לניקיון במקומות שונים: מבתים, דרך חצרות, רכבים, מכונות, קניונים, חניונים, פארקים ועוד. כאשר באים לחדש, לנקות ולהבריק רצפה ישנה טוב להשתמש במכונות הניקוי של אלרז. תוכלו למצוא באתר מכונות לשטיפת רצפות, מכונות שטיפה בלחץ מים, מכונות פוליש מיוחדות, מכונות לניקוי שטיחים וריפוד ועוד.

 

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן