שטיפה מכנית או ידנית? פתרונות שטיפה גם ללקוח הפרטי

רבים הם אנשים המוציאים ממיטב כספם, עליו עמלו קשות, על רכישת רכב – רכישה הגוררת אחריה הוצאות נוספות, צפויות ובלתי צפויות, כדוגמת – טיפולים תקופתיים, טיפולים מכאניים, הנפקת רישיון רכב, רכישת ביטוחי רכב, דלק והוצאות רבות נוספות הכרוכות בהחזקת רכבנו. לעיתים אנו מעמיסים על עצמנו יותר מדי ויוצרים סביבנו לחץ נפשי וכספי, עד כדי שאנו מתפללים ליום בו יהיה ברשותנו ציוד לשטיפת רכב.

ציוד לשטיפת רכב כולל גם מכונת שטיפה אישית לרכב, המייתרת את הצורך להגיע לטיפול מיוחד בתחנת הדלק הקרובה המספקת גם שירותי ניקוי לרכב.

שטיפה מכנית או ידנית

יטענו רבים שהם מעדיפים את היחס האוהב והחם והנגיעה האישית שבשירות שטיפה ידנית. אחרים יטענו כי מדובר באפשרות זולה יותר ואולי אך ידידותית יותר לסביבה. רבים הם אלו שהפכו זאת שגרה – את הליך שטיפת הרכב בשבת בבוקר באמצעות דלי וסמרטוט, עם סבון ומים. מדובר בתהליך הכרוך בזמן עבודה מינימאלי, הכולל גם התעסקות בייבוש באמצעות עיתונים, שאיבת אבק מהמשטחים החיצוניים של הרכב ופעולות נוספות, כאלה ואחרות.

במרבית תחנות הדלק ניתן למצוא כיום מכוני שטיפת רכב ובהן מכונות שטיפה למכונית. שטיפה חיצונית באמצעות מכונת שטיפה נמשכת עשר דקות ואילו שטיפה פנימית – כרבע שעה נוספת. מכונת קיטור ממיסה לכלוך עקשן בתגבורת של מכונת קרצוף. חומרים המשמשים מכוני שטיפה הם טובים ויעילים לשכב הצבע של הרכב. המים המשמשים בשטיפה אלו הם מים אפורים הממוחזרים משטיפה אחת לשנייה, כך שמדובר בתהליך חסכוני ויעיל יחסית.

כיצד הדברים עובדים?

שטיפה עם לחץ קיטור מקובלת כיום ומסייעת בלכלוך ניקוי עמוק עם המסת כתמים ולכלוך עקשני, זאת בעוד הרכב נח לו על מסילה חשמלית תוך שהוא מובל אל מזרקות מים לאחר שקורצף כהגון בסבון. מכונות קרצוף שוטפות את הרכב ובתום התהליך עובד המקום מנגבים ביסודיות את השמשות, המראות והפח, ולאחר מכן שולפים החוצה את השטיחים והפסולת לטובת שאיבת המושבים.

אם אתם מאלו המתקשים לוותר על חוויית ניקוי עצמי – תוכלו לקנות מכונת שטיפה ביתית בעלת מימדים שאינם גדולים במיוחד – בין אם בלחץ מים קרים ובין אם בקיטור (מים חמים).

לחצו כאן בחזרה לעמוד הראשי של אלרז מכונות שטיפה מתקדמות

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן