ניקיון באופן שוטף – מכשור מתקדם לשטיפה וניקיון

כל בית עסק וללא יוצא מן הכלל, צריך ניקיון באופן שוטף ועל בסיסי יומיומי (או שבועי, בהתאם להיקף הפעילות במקום ולפרמטרים נוספים עליהם לא נרחיב במאמר זה). ניקיון משרד החברה כולל לרוב העסקת עובד ניקיון או חברה המתמחה בניקיון – שתסייע בביצוע עבודות ניקיון נחוצות, בשעות הנוחות לבעל העסק – בין אם במהלך, לאחר או לפני שעות העבודה.

מכונות שטיפה – על מה, על כמה ועל למה

ניקוי מרצפות המשרד ובית העסק בסיוע מגבים ומטליות אינו תמיד מחויב המציאות. ניתן להשיג בימינו גרניק תעשייתי (מכונת שטיפה) המנקה את הרצפות היטב. מכונת השטיפה המוכרת ביותר היא זו המשמשת לניקוי מרצפות בקניונים ובסופרמרקטים ודומיהם. אלו מכונות המתאימות למשטחים חלקים כמו בטון מוחלק, שיש ועוד. מכונות שטיפה מבצעות שתי פעולות יסודיות ועיקריות: קרצוף וניגוב, כאשר קרצוף הרצפה מבוצע באמצעות מברשות, וניגובה מבוצע לאחר השטיפה על-ידי מגבים, המותירים רצפה יבשה. מכונה מסוג זה מתאימה למרצפות חלקות ולמקומות עם לכלוך רגיל ולא משמעותי. עבור מקומות עם לכלוך עקשן יותר, כדאי (ורצוי) להשתמש במכונת שטיפה בלחץ.

מכונת שטיפה בלחץ מים

קיימים שני סוגי מכונת שטיפה בלחץ מים, כאשר הראשון הוא מכונת שטיפה בלחץ מים קרים, המתאימה בפרט לתחומים כמו בנייה וחקלאות. מכונה זו משתמשת בזרם חזק של מים קרים המנקים היטב לכלוכים, בלא צורך בתוספת מים וסבון. מכונות אלו הן בעלות לחץ מים חזק המסוגל לנקות אף שאריות בטון שהתקשה. ישנו סוג השני של מכונות שטיפה, העושה שימוש בלחץ מים חמים (קיטור). אופן פעולת המכונה דומה למכונות שטיפת בלחץ עם מים קרים, אלא שזו משתמש גם בכוח קיטור חזק ועוצמתי ביותר. מכונה מסוג זה מתאימה למוסכים, מפעלים ומקומות דומי, ובעיקר עבור מקומות שבהם קיים לכלוך שומני קשה שיש לפרק במטרה לנקות את הרצפה. לחץ קיטור מפרק ומנקה שומנים ביעילות רבה. נוסף על סוגים אלו, ישנן מכונות שטיפה הפועלות על לחץ אוויר, לחץ חול ואחרים.

מעוניינים ללמוד יותר אודות הנושא המרתק של גרניק תעשייתי ומכונות אחרות לניקוי המשרד? חפשו באינטרנט.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן