ניקוי ריפוד באופן עצמאי

בדומה לניקוי שטיחים, ניתן לבצע גם ניקוי ריפודים עצמאית, אולם קשה יהיה להשיג תוצאות משביעות לרצון לחלוטין. לפיכך, טרם תעניקו לשטיחים שירות מקצועי של ניקוי יבש, זאת נוסף על תחזוקתם הביתית השוטפת, כך ראוי גם לבצע לעיתים ניקוי ריפודים במקום מוסדר ומסודר, המפעיל אנשי מקצוע מיומנים שלא יאכזבו עם העבודה שהם מבצעים.

ניקוי יסודי של הריפודים יאריך את חיי הפריט המנוקה ומבטיח שגם לכלוך וגרגרי אבק שחדרו אל תוך הבד יסולקו ממנו באמצעים הנכונים ביותר.

במידה שבחרתם לבצע ניקוי ריפוד באופן ביתי ועצמאי, ראוי שתזכרו שלא להשתמש בחומרים שאינם מתאימים לבדים העומדים בפני מיקום, כאשר כדאי מאוד להשתמש במים חמים עם סבון נוזלי, תוך שפשוף הבד בחומר המתאים, מתן זמן היספגות ולבסוף – ניקיון האזורים המטופלים.

ניקוי ריפוד באופן עצמאי או במכונה?

לבד מניקוי הריפוד בכלי הרכב, לחברות ניקוי רבות יש מכונה לניקוי ריפודים, כולל ניקוי ספות בד ורהיטים שונים, במשרד ובבית. בדומה לתחום הרכב, גם בבית ניתן לבצע ניקוי ריפוד בשיטות מתקדמות ועם חומרים מיוחדים ומכשור ייחודי. ניקוי ריפוד עבור ספות וריהוט משרד או ביתי יוכל להתבצע בהתאם לבקשת הלקוח בבית המלאכה של החברה, שתוכל להוביל ולהשיב את הריהוט למקומו המקורי – בתום הניקוי.

טרם ניקוי הריפוד, רצוי ומומלץ להיפגש עם בעל החברה או עובד מטעמו ולשמוע ממקור ראשון על טיב ואופן הניקוי המתכנן, זאת בהתאם לסוג הריפוד בבית או ברכב והחומרים שישמשו לניקוי.

חברות רבות בעולם ובארץ מחזיקות מכונה לניקוי ריפודים, כי הן יודעות שמדובר בחלק חשוב מאספקת שירות של ניקוי ריפודים מקצועי, לטובת רחבים ועבור סלון וריהוט ביתי.

ניקוי ריפוד מקצועי ברכב מעניק, מלבד נוחות וקבלת רכב הנראה כחדש, גם מלאה המבוצעות במקצועיות מרבית, זאת לעומת ניקוי ידני עצמאי, שעשוי לעיתים מזומנות להביא לנזקים שאינם הפיכים לריפוד.

ניקוי ריפוד הרכב מבוצע ידנית בידי אנשי מקצוע, אך בעסקים רבים נעשה שימוש במכשירים מיוחדים שיוצרו עבור ענף ניקיון הריפודים והרכב – המבטיחים ניקיון יסודי, מהיר ויעיל יותר אשר יהיה יעיל יותר לעומת ניקוי ריפוד באופן עצמאי.

במידה שאינכם בטוחים עדיין מהו המכשיר המתאים לכם ביותר – ראוי שתבצעו מחקר אינטרנטי בסיסי שיספק לכם את המידע לו אתם זקוקים.

רוצים לדעת עוד על מכשירי השטיפה המתקדמים שלנו? לפרטים נוספים לחצו כאן

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן