יתרונות של מכונת שטיפה בלחץ מים

5 יתרונות של מכונת שטיפה בלחץ מים

אנשים שמחליטים לרכוש ציוד מקצועי שיעזור להם עם הניקיון בעסק בשלב כזה או אחר מגיעים למצב בו הם צריכים לבחור דגם של מכונת שטיפה. במאמר זה נסביר 5 יתרונות של מכונה לניקוי בלחץ מים.

מהי מכונת שטיפה בלחץ מים?

לפני שנדבר על היתרונות של המוצר, נסביר מהי מכונת שטיפה בלחץ מים וממה היא שונה מכל ציוד אחר. מדובר על ציוד ניקיון מקצועי בעל צינורות ומשאבה שיוצרים לחץ מים. דבר זה מאפשר לנקות את הרצפה בצורה יסודית ולהעלים גם את הלכלוך הקשה ביותר.

יתרונות של מכונת שטיפה בלחץ מים

כמו שציינו מקודם, מדובר על ציוד מקצועי בעל יתרונות רבים:

  1. הסרה של כתמים קשים – בגלל שמדובר על מכונה שלא סתם מנקה את הרצפה, אלא עושה זאת באמצעות יצירת לחץ מכוון על האזור המלוכלך, גם הכתמים הקשים ביותר יורדים במהירות. ברוב המקרים, כאשר מדובר על כתמים קשים במיוחד, רוב האנשים מנסים להסיר את הכתמים בעצמם, מנסים חומרים שונים וברגע שאינם מצליחים, הם מאבדים כל תקווה להסיר את הכתם, כאשר המכונה יכולה לעשות זאת בקלות.
  2. מהירות – היוטיוב מלא בסרטונים אשר משווים בין מכשירים טכנולוגים שונים, מערכות הפעלה וגרסאות ואם לצלם סרטון דומה שמשווה בין מכונת שטיפה בלחץ מים לבין ניקיון ידני, המהירות בה מנקה המכונה היא כפי שלוש.
  3. קלות – השימוש במכונה הינו קל מאוד, כל שעליכם לעשות, הוא להפעיל את המכונה ולהתחיל בשטיפת הרצפה. גם אם לא יצא לכם להתעסק עד כה עם מכונות שטיפה מקצועיות, ייקח לכם כ 10 דקות להיכנס לעניינים ולהבין כיצד הדברים עובדים.
  4. עלות – טווח המחירים הוא שונה בין מכונה למכונה, ישנן כאלה שיכולות לעלות בסביבות ה – 1000 שקלים וכאלה שמגיעות עד לאלפי שקלים. המכונות היקרות יותר בדרך כלל הן מכונות לתעשייה ולא לבתים פרטיים.

חברת אלרז מכונות שטיפה בע"מ

אצלנו בחברת אלרז מכונות שטיפה מתקדמות בע"מ תוכלו למצוא מגוון רחב של מכונות מקצועיות לניקוי בלחץ מים, איכותיות וחזקות במחרים מעולים לעסק ולבית. אנו מציעים לכם גם שירות של השכרת מכונות לניקוי בלחץ מים במידה ואתם צריכים את המכונה לפרויקט זמני, רוצים לדעת עוד על מה שיש לנו להציע לכם? צרו איתנו קשר!

לחצו כאן לפרטים אודות השכרת מכונת פוליש | מטאטאים תעשיתיים | מכונות קיטור מים

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן