רכישה של מכונת ניקוי-שטיפה

מכונות ניקוי ושטיפה

אתם מעוניינים לרכוש מכונה לשטיפת רצפות שתבצע עבודה יסודית ותשאיר את הרצפות נקיות ונוצצות. אולם, אתם מתלבטים אם מכונה כזו מתאימה לכם ולא בטוחים כיצד לבחור נכון? הנה מספר טיפים שסייעו לכם להכיר את הסוגים השונים של מכונות הניקוי ולבחור בזאת שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר!

מכונת ניקוי שעושה גם שטיפה – למי זה מתאים?

מכונה לשטיפה מתאימה למגוון רחב של שימושים והיא מיועדת עבור מפעלים ובתי עסק שמעוניינים להעניק למקום מראה נקי ומבריק. מכונות מסוג זה מתאימות גם ל אנשים פרטיים שרוצים לתת לבצע ניקוי בביתם שיגרום לו להיראות כמו חדש! לכן, מכונות אלו מתאימות למעשה לכל אחד וייחודן הוא ביכולתן לנקות כתמים קשים שלא יורדים מבלי לגרום נזק למשטח שאותו הן מנקות.

איזה סוגים של מכונת ניקוי-שטיפה קיימים?

ישנם סוגים שונים של מכונות ניקוי שעובדות על לחץ מים וחלקן מתאימות לבתי עסק בעוד שהאחרות לבתים ולניקוי של שטחים קטנים. כאן תוכלו למצוא הסבר קצר על ההבדלים בין הסוגים:

מכונת שטיפה בלחץ מים חמים – מכונות שעובדות על לחץ מים חמים הן אידיאליות למקומות גדולים כדוגמת מפעלים ועסקים, מכיוון שביכולתן להסיר כתמים ישנים ולכלוך קשה שדבוק לרצפה וקשה להסירו. מכונות אלו מתאפיינות ביכולתן לעבוד שעות ממושכות בניקוי של שטחים גדולים והן נוטות להיות יקרות.

מכונת שטיפה בלחץ מים קריםמכונות שעובדות על לחץ מים קרים מתאימות במיוחד לבתים של אנשים פרטיים, משרדים ובתי עסק קטנים. מכונות אלו מיועדות לניקוי יסודי של הבית ויכולות לנקות את הלכלוך שנתקע בין המרצפות והן מתאפיינות במחיר זול.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים מכונת ניקוי-שטיפה?

כיום ניתן למצוא היצע רחב של מכונות לניקוי ושטיפה בקלות באמצעות חיפוש מהיר באינטרנט. ישנם מספר דברים שחשוב לבדוק בכדי לוודא שתרכשו מכונה שתתאים לצרכיכם. תחילה בדקו מהו גודל השטח שהמכונה צריכה לנקות ואת משך הזמן המשוער שהיא תצטרך לפעול בו. במידה ואתם מעוניינים בניקוי של מקום גדול שעתיד להימשך שעות ארוכות העדיפו לבחור במכונה הפועלת על לחץ מים חמים. במידה ואתם מעוניינים במכונה לניקוי של ביתכם בחרו במכונה קטנה שתהיה פשוטה ונוחה להפעלה ולא תסתבכו איתה.

בררו מהי תקופת האחריות שהחברה מעניקה על מכונת הניקוי והעדיפו לבחור במכונה עם אחריות ארוכה  גם אם מחירה יקר יותר. מכיוון זה יבטיח שבעת הצורך יהיה ניתן לתקן את המכונה ולא תתקעו לתקופה ממושכת בלי יכולת לנקות את ביתכם או את בית העסק. לאחר שצמצמתם את הרשימה למכונות הניקוי שמתאימות לכם, ערכו השוואה בין המחירים שמציעות החברות השונות. ותרו על רכישה של מכונה שמחירה זול מאוד בהשוואה לאחרות, מאחר שזה יכול להעיד על כך שהיא תסבול מתקלות בתדירות גבוהה ועל יכולת הניקוי הנמוכה שלה.

לחצו כאן למידע נוסף על שואב אבק לרכב

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן