למי מתאים מכונה לשטיפה בלחץ מים

בכל מקום שבו נמצאים אנשים, ישנם לכלוכים קשים שקשה להסיר. חובה לשמור על ניקיון המקומות הללו משלל סיבות שנפרט עליהן בהמשך. בהמשך לנושא זה, נציג בפניכם את מכונת השטיפה בלחץ מים, באילו מקומות אפשר להשתמש בה, ומדוע כדאי להשתמש בה.

גרניק ביתי

בתים רבים שיש בהם גינות בעלות מרצפות חיצוניות מתאימות לשטיפה באמצעות מכשיר הגרניק. בכל זמן, נכנס לכלוך רב בין המרצפות, לכלוך שקשה להוציא מהרצפה, ובעזרת לחץ מים שכזה אפשר לנקות את הריצוף בצורה יסודית. בנוסף, אפשרי לנקות אתו את הרכבים שלכם, את הגלגלים ואת הפח עצמו.

גרניק תעשייתי

הגרניק הזה הוא מכשיר גדול, שמשמש לניקיון תעשייתי ובעל פונקציות רבות יותר מהגרניק הביתי. גרניק זה מכיל אופציה של שטיפה בקיטור מים, דבר אשר מאפשר שטיפה של אזורים עם לכלוכים קשים שקשה להסיר, כמו שמנים למיניהם, כתמים גדולים ועוד. הגרניק מתכוונן גם לשטיפה בלחץ מים בלבד ללא קיטור, למקומות אשר מתאימים לזה.

מסעדות

באזורים במסעדות כמו אזור השטיפה הרטוב, עוברים עובדים רבים וגורמים ללכלוך רב, וכך מצטבר עם הזמן שומן ולכלוך ברצפה. על מנת לשטוף את הלכלוך הזה, כדאי להשתמש בלחץ מים באמצעות קיטור. השטיפה שמתבצעת הינה חובה על פי החוק של משרד הבריאות בישראל.

מוסכי רכבים

לא פעם נשפך שמן רכבים במוסך, לא פעם השמן התקשה והפך לבעיה של כל מוסך. השמן הינו סכנה לכל העובר ושב, והוא יוצר רושם של מקום מכוער.

ניקיון רחובות

צוות הניקיון שמנקים את הרחובות יכולים להשתמש במכשיר זה על מנת לסלק לכלוך מהרצפה במהירות וביעילות, ללא בזבוז גדול של מים.

שמירה על ניקיון הוא דבר חשוב, הוא מגרש מחלות וסכנות לבריאות. ובנוסף, סילוק שמנים מפחית את הסיכון להחלקה.

לחצו כאן לפרטים נוספים על מכונות שטיפה

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן