לא חייבים חדש – כנסו לקרוא על מכונות שטיפה יד שניה

מכונות שטיפה יד שניה

רובנו כבר מודעים לקושי של ניקיון הבית, העסק או הרכב שלנו, היום כבר יש פתרונות יעילים להתמודד עם הקושי הנ"ל, מכונות שטיפה. היום, מרבית העסקים בישראל משתמשים במכונות שטיפה על מנת לנקות את העסק שלהם, הימים של המגב והדלי כבר חלפו. ישנו מגוון גדול מכונות שטיפה, יש מכונה לניקוי רצפות, מכונות שטיפה בלחץ מים חמים\קרים, מכונות טאטוא מקצועיות ועוד מגוון רחב של מכונות שטיפה שמיועדות למגוון של מטרות.

מכונות שטיפה בלחץ מים חמים

מכונות שטיפה בלחץ מים חמים או בשמם המקצועי "גרניק" מיועדות לניקיון תעשייתי, אלה מכונות עוצמתיות שלחלקן מנוע חשמלי ולחלקן האחר מנוע בנזין (שהוא גם עוצמתי אף יותר). מכונות אלה משמשות בעיקר להסרת לכלוך קשה, הן מתאימות בעיקר לבתי מלאכה, מפעלים ומוסכים לדוגמא שבהם יש כתמי שמן שצריך להסיר.

מכונות שטיפה בלחץ מים קרים

מכונות שטיפה בלחץ מים קרים מעולות לשימוש ביתי, כמו לדוגמא – ניקיון של חצר וניקיון של רכב, את מכונות השטיפה האלה ניתן להשיג במגוון סוגים, גדלים ולחצים.

מכונות שטיפה בלחץ קיטור

מכונות שטיפה בלחץ קיטור מתאימות במיוחד למקומות שבהם אנו רוצים לבצע ניקיון יסודי וחיטוי, הן מתאימות הן לשימוש ביתי והן לשימוש תעשייתי. בתעשייה ניתן להשתמש בהם עבור מטבחים תעשייתיים, בבית ניתן להשתמש בהן לניקוי חדר השירותים והאמבטיה. לחץ הקיטור של מכונות אלה מחטא ומפרק לכלוך קשה.

בבואנו לרכוש מכונת שטיפה, יש כמה שאלות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו:

  1. לאיזו מטרה תשמש המכונה?
  2. האם היא לבית או לעסק?
  3. איזה סוג משטח הולכים לנקות איתה?

ישנם כמה פרמטרים שנרצה לבחון כשאנחנו באים לרכוש מכונת שטיפה:

  1. גודל המכונה
  2. משקל המכונה
  3. הספק לחץ המים

אנחנו בחברת אלרז מכונות שטיפה בע"מ מציעים לכם מגוון רחב של מכונות שטיפה מתקדמות ומקצועיות ברמה גבוהה, כשאתם קונים מאתנו אתם קונים מוצר עם אחריות!!!

אנחנו בחרת אלרז גם מציעים לכם מכונות שטיפה בלחץ מיד שניה, אין צורך להשקיע כסף על מכונה חדשה, תגידו לנו מה מטרת המכונה שאותה אתם קונים ואנחנו ננסה להתאים לכם מכונה זולה יותר מיד שניה.

רוצים לדעת עוד? לחצו כאן למידע נוסף על מכונות שטיפה בלחץ יד 2

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן