הסוד שמאחורי הקיטור

אם מתישהו יצא לכם לצפות בקטלוג של מכונות שטיפה בלחץ, בטח שמתם לב לכמות הדגמים העצומה הקיימת בשוק – מכונות גרניק, מכונות שטיפה ידניות, מכונות שטיפה בלחץ מים ועוד. במאמר זה החלטנו להתמקד בסוג הפופולרי ביותר והוא – מכונות שטיפה קיטור מים.

קיטור מים

כמו שציינו מקודם, ישנם המון סוגים ודגמים שונים של מכונות שטיפה – על פי הסטטיסטיקה הסוג הנרכש ביותר בשנים האחרונות הינו מכונות שטיפה קיטור מים.

אם נשווה מכשיר זה למכונת לחץ מים רגילה, ההבדל המשמעותי הוא ברמת הניקיון.

לדוגמה, אם הרצפה בעסק מאוד מלוכלכת, אתם יכולים להשתמש במכשיר שטיפה בלחץ מים שבאמצעותו ניתן לכוון לחץ מים נקודתי אל עבר המקום המלוכלך וכך להוריד כתמים קשים וכל לכלוך אחר. כמובן שלכלוכים מאוד קשים אינם יורדים ובמיוחד בשביל מצבים אלה המציאו קיטור מים. זוהי, בעצם, אותה מכונה עם הבדל קטן – מכשיר זה כולל בתוכו פיצ'ר שמחמם את המים למעלות גבוהות עד למצב של קיטור וגם הלכלוך הקשה ביותר לא יצליח לעמוד אל מול מכונה זו.

עקב היכולת של מכשיר שטיפה זה להתמודד עם הכתמים הקשים ביותר, מפעלים וחנויות רבות מעדיפים לרכוש את המוצר ולסגור לעצמם פינה זו מראש.

היכן ניתן לרכוש מכונת קיטור מים?

מכשיר זה ניתן לרכוש בכל חנות העוסקת בתחום ציוד ניקיון מקצועי ומשווקת מכונות גרניק ומכונות שטיפה בלחץ. אם לא הצלחתם למצוא דגם רלוונטי באתר של המשווק, תמיד ניתן להרים טלפון לחנות ולשאול את אחד העובדים לגבי דגם ספציפי. זכרו כי מכונות שטיפה קיטור מים הן פופולריות מאוד ולעתים קרובות תצטרכו לבצע הזמנה מראש ולהמתין מספר ימים עד שהדגם יגיע לסניף. אז אם אתם מתכננים לרכוש מכשיר שטיפה מקצועי, אנו ממליצים לעשות זאת כבר עכשיו ולא להמתין לדקה ה-90.

לחצו כאן לגבי מכונת שאיבה מקצועית

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן